onsdag 12 september 2012

En onsdag med mer färg på tapeterna.

Idag kom världens bästa pappa ner och gav mig lite välbehövliga kramar (och packning). Vi åt lunch med några bekanta till honom ute på Långedrag värdshus, det låg vid havet och var väldigt fint och lyxigt och självklart tänkte jag på Filip och Fredrik och fina "Får vi följa med". Today the world's greatest dad came to Gothenburg to give me some longed for hugs (and some luggage). We ate lunch at Långedrag's Inn, a very nice and luxury place by the sea whitch made me think of a Swedish TV-Show called "Can We Join You".
(OBS! Inte min bild)


Ikväll roade jag mig med att sätta upp ett antal fina och betydelsefulla bilder på väggen (tack mamma!). Nu börjar det kännas lite mer hemma! Tonight I put up some pretty and momentous pictures on my wall (thanks mom!). I am starting to feel a bit more like home!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar